Ukończyła studia licencjackie na Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, kierunek choreografia i techniki tańca. Uwielbia się uczyć i poznawać nowe formy, techniki i podejścia do ciała i ruchu – jest absolwentką wielu kursów (m. in. kurs choreografii scenicznej w Hurtowni Ruchu w Krakowie, kursy instruktorskie o specjalnościach: taniec jazzowy, taniec polski, pilates) oraz uczestniczką niezliczonych warsztatów dotyczących tańca i ruchu i nie znosi o tym wszystkim pisać.
Zajmuje się ruchem w różnych rolach: tancerka, wykonawca, nadawca, odbiorca, obserwator, nieśmiały twórca, odtwórca, uczestniczka, nauczycielka.
Jako tancerka brała udział w projektach/spektaklach m.in.: Teatru Tańca i Ruchu V6 w Łodzi, rzeszowskich teatrów: O.de.la, Maska oraz dramatycznego im. Wandy Siemaszkowej, Olsztyńskiego Teatru Tańca, Fundacji Ciało/Umysł, Festiwalu Julidans w Amsterdamie. Tworzy własne prace ruchowe, czasem w ramach rezydencji czy stypendium, czasem własnym sumptem. Ostatnio fascynuje się chodzeniem. Mnóstwo radości daje jej ruch w plenerze. Rozpoczęła pracę nad ruchem codziennym i nie może jej dokończyć. Uwielbia odkrywać moc i możliwości jakie dają oddech i shaking. Marzy o nauce masażu, ale póki co nie znajduje na to przestrzeni.
W Aqtorium chce podzielić się swoimi doświadczeniami, obserwacjami i wnioskami i co najważniejsze, poddać je praktyce przez uczestników kursu. Wierzy, że doznania płynące z ciała są dla aktora (i nie tylko) bogactwem informacji o stanach i emocjach – tak ważnych w pracy teatralnej, więc stara się otworzyć z aqtorystami dostęp do cielesno-ruchowej strefy.